І так образно кажучи народжуються звуки, слова у дитини
Як відомо, мовлення і слух нерозривно, пов'язані між собою. Навіть невелике зниження слуху є суттєвою перешкодою для формування правильного мовлення
Здається все дуже просто, але чому буває так, що фізичний або (біологічний)слух у дитини в нормі а фонематичний ні
По-перше.
Дитина може недостатньо добре чути і сприймати слова на слух
По-друге.
Дуже часто діти не виробляють звичку прислухатися до мови оточуючих діти та дорослих. Вони байдуже ставляться ( мовний негативізм) до того, як говорять вони самі і як говорять інші,їхня слухова увага ослаблена. У дітей з недостатньо розвиненою увагою, нестійким слуховим сприйняття буде страждати письмо та піддиктовка. Буде спостерігатися пропуски, перестановки букв, складів і навіть самих слів
Неважко уявити собі, як це ускладнює розвиток мови і розуміння дитини
Особливо страждає вимова
Такі діти, як правило, починають говорити пізно, словниковий запас бідний, речення вони будують неправильно.
Виникає питання: «До якого спеціаліста звернутися?»
Якщо проблема в мовленні то ЛОГОПЕД.
Якщо проблема з фонематичним слухом то нейропсихолог+ логопед.
А якщо дитина не чує зверненої мови, то тоді напряму до сурдолога, щоб переконатися чи з слухом все гаразд.
Практика показала, що діти, які багато часу проводять за електронними пристроями мають проблеми з фонематичним та біологічним слухом. ТОЖ, ЛЮБЛЯЧІ БАТЬКИ РОБІТЬ ВИСНОВКИ І БУДЕ ВАМ ЩАСТЯ




Немає коментарів:
Дописати коментар